fredag 30 oktober 2009

Jag har två alternativ:

Vi kör på plastgran i år pga allergi. Men det är ju förjävla bra egentligen, på många sätt.
  1. Det är billigare än vanlig gran
  2. Du slipper vattna (vi kan ju inte hålla liv i våra andra blomster heller)
  3. Du slipper alla förbannade barr, med tillhörande dammsugning
  4. Det gör inte ont när du pyntar granen, eftersom att barren inte är riktiga, och därav inte vassa. Därav inget stick-i-fingers.
  5. Du slipper hela processen med att kasta ut fanskapet: och riskera att någon får granen i huvudet.

Grejen är att jag har hittat två alternativ på Rusta. Dels den vanliga, klassiska, nedan nämnda:



Men också en vit variant för 329 kr:




Hjälp! Vad tycker vi om det? Är det inte ganska käckt med vit?

Jag såg på Edward Scissorhands igår, den vita julgranen i den filmen kanske inspirerade mig något.

Vad tycker ni? Jag kör en omröstning till höger.

Varma glögghälsningar

Eder Caroline

Inga kommentarer: