tisdag 15 december 2009

Dålig uppdatering som vanligt...

...men ni vet ju redan varför.

I helgen har jag gjort massvis med juliga saker! I lördags bakade jag pepparkakor hemma hos farmor, gammal Dicksonsk jultradition, med diverse kusiner och storebröder. Sedan tittade vi, i sedvanlig ordning, på lite tecknade julfilmer för att sedan röra oss åt var sitt håll. Jag åkte hem till Ella på glöggmys, vilket verkligen var mysigt! I söndags var vi på sigtuna julmarknad. Så otroligt mysigt! Om ni inte varit där än måste ni passa på alltså. Det finns så otroligt mycket att titta på, och jag hittade lite tomtar, en jättegod hallon-rabarber-vit choklad-marmelad och ett par balla örhängen i form av två polkakäppar.

Den här veckan blir också hektisk! I morgon ska jag på julkonsert med pabi, Nacka Musikklasser lussar i Nacka Aula. Det är också något jag försöker hinna med varje år. På torsdag blir det storstädning inför julen, på fredag julmiddag hos mormor, på lördag ska allt pynt upp och på söndag tänkte jag försöka få över lite folk till mig på glöggmingel. Kan bli skoj! Jag är så sämst på att få ihop grejer bara så...

Ja, sen är sista veckan innan jul! Herregud, vad fort det går!

Hektiska Kelthälsningar
Eder Caroline

Inga kommentarer: