onsdag 16 december 2009

Hur ska jag hinna med allt!?

Hej alla kära!

Sitter på jobbet och funderar lite på hur allt egentligen skall hinnas med under dessa sista dagar... Alla julklapparna är köpta och jag önskar verkligen att jag kunde outa här vad jag köpt ^^ men samtliga mottagare av dessa gåvor läser bloggen.

I alla fall. Det som är kvar är ju:



  • Storstädning

  • Göra kanderad ingefära

  • Göra brända mandlar

  • Försöka dra ihop lite glöggmys på söndag (?)

  • Klä gran

  • Ställa fram små tomtar

  • Slå in di sista klapparna

  • Middagar o div mys


Ja, ungefär det. Plus att jag måste tvätta imorgon. Och förhoppningsvis hämta ut kläder från Forever21!! HOPPASHOPPASHOPPAS att de har kommit då! Det är min lilla julklapp till mig själv. Passar de ska jag slå in de och lägga under granen.Hoppas att ni också köper klappar till er själva! Ni gör det, va?

Tiden går så sjukt fort nu tycker jag! Kul och pirrigt! Snart dags för:

^^ är ni lika pepp som jag? Köpt alla klappar? Tips: Har ni tid på jobbet, så kolla igenom div hemsidor. Även bra för att få inspiration! Bra exempel är:

Det är iaf mina personliga favoriter... På teknikmagasinet kan du hitta lite "silly stuff" till typ brorsan, på rusta kan du hitta vad som helst egentligen men det finns ju bra grejer för karlar och indiska skulle jag som kvinna nog kunna önska mig ett och annat från!

Lycka till m julklapparna!

Glittriga Julkyssar
Eder Caroline

Inga kommentarer: