måndag 7 december 2009

Min önskelista

Dagens kommunikationssamhälle! Nu kommunicerar jag inte ens via mail till päronen, utan via blogen. Då har det gått långt...

men iallafall.

För er som är nyfikna (egentligen till mina föräldrar och släkt):
  • Mortel (som man krossar kryddor o dyl med)
  • Rund form m löstagbar botten (till kladdkaka t ex)
  • Iskrossare (sån där med vev)
  • Stavmixer (sån där stav som man...mixrar med)
  • Leila bakar (men den tänker jag nog önska mig av lilla mormor)
  • Sockertermometer (sån där som man håller tempen på typ knäck med)
  • Febertermometer (sån där som man håller tempen på typ sin kropp med)
  • Vattenkokare (för vi har ingen, vi kokar vatten i kaffekokaren)
  • "Buddhatavla" (Mamma vet, finns på Hasseludden yasuragi)
  • Presentkort på kläder; t ex Indiska, Gina, H&M, eller så.
  • Överraskning!!!!!
  • Datorhögtalare (se inlägg ovan)
  • Whiskeyglas

Det är vad jag har kommit på att jag önskar jag mig i jul =) PUSS mina älskade föräldrar när ni läser detta!

Giriga önskehälsningar
Eder Caroline

Inga kommentarer: