måndag 22 november 2010

Guess who's back!

Jag vet, jag är så sjukt sent ute med att börja julblogga igen. Men förra året så hade jag ju så mycket att förbereda innan själva advent, så att det var lika bra att börja i oktober. Nu i år har jag ju precis allting i pyntväg osv handlat och klart, så nu kan jag ju lika gott vänta nästan ända tills första advent med att sätta igång i gen.

Kan i alla fall inleda detta år med att sammanfatta förra julen som givetvis blev stor succé! Lägenheten blev otroligt mysig med allt pynt, knäcken och julgodiset blev utsökt och julskivorna och -filmerna gjorde sitt jobb i stämningsväg. Så, fint, bra, dunder, kanon! Jag blev nästan lite irriterad för att allt gick så smidigt. Speciellt när jag brände av hela Sunes Jul igår (till min egna lilla glöggpremiär) och insåg hur roligt allt kan bli när det går fel. Men samtidigt är jag glad och tacksam över julen som den blev, mysig och utan komplikationer.

Och nu kör vi, igen...

Peppade Pepparkakshälsningar
Eder Caroline

Inga kommentarer: