onsdag 23 december 2009

JULAFTON IMORGONNNN!

OK. Nu är verkligen ALLT klart. Inslaget. Packat. Jag sitte rpå jobbet och bara väntar på att få åka hem till min kära far där jag, han och Emil ska avnjuta sill-middag för att sedan mysa. Jag ska krama på katten som finns hos pappa, persern August. Världens finaste som verkligen har börjat tycka om mig tror jag. Jag och Emil lär enligt tradition titta på töntig julfilm som heter "nu är det jul igen" (med Tim Allen) och sedan nanna kudden för att imorgon vakna och finna att det är julafton. Julafton!!! Hemma är det förstås mysigt och fint.
Just det, mina kläder från Forever21kom igår också, helt perfekt lagom till jul. Slog in dessa också. Ni har väl inte glömt bort er själva?
Sen när jag, Emil och Pabi har ätit mysig julfrukost så kör han hem oss till mamma där vi skall avnjuta jul-lunch. Med släkten! Alla kusiner och mostrar och sådär. Mormorar. Bonussyskon. Sen kommer kanske rusta-tomten och sedan öppnar vi nog våra respektive klappar och bara myser tänker jag. Kanske tar en bastu? Så ja, jul med familjen. Vi kommer främst vara glada att vi har varandra tror jag. Känner intensiv lycka över det, att jag har min fina familj.

Vi får se om jag hinner uppdatera imorgon, men förmodligen inte... så jag får nog redan nu passa på att hälsa alla en RIKTIGT god jul och möjligen också ett RIKTIGT gott nytt år! Passa på och njut av dessa dagar med hektiskt lugn.

MÅNGA julpussar
Eder Caroline

Inga kommentarer: