torsdag 5 november 2009

Åhléns





Kärlek!
Bland annat detta har jag inhandlat på Åhléns. Jag hittade glöggmuggar! 25 kr styck var egentligen lite mer än jag hade tänkt, men så var det ju inget lågprisvaruhus heller så jag är ganska nöjd. Dessutom hittade jag den söta brickan ni ser ovan och en matchande plåt-ask. Lite pepparkaksformar blev det också. Åhléns har ett väldigt fint och brett utbud och är definitivt värt ett besök.

Glöggen igår drack jag i en av de prickiga muggarna, mandeln låg i en skål från Eden som jag tyvärr inte har någon bild på.

Sedan shoppade jag lös på Panduro också. Hittade textilet till julgardinerna där, just det! Hittar ingen bild på hemsidan men det är ett rutmönster i rött och vitt med tryck av broderi, och så står det lite god jul och så där. Helt underbart. Sen köpte jag lite material till några tomtar jag ska pyssla i helgen. Jag blir alltid inspirerad på panduro, det är helt underbart.

Snart färdig, i pyntväg. Bara krans kvar, samt glitter att kasta på kranen. Eventuellt nötknäppare och skål, men jag har inte bestämt mig för om jag vill ha det faktiskt! Jag är inte jätteförtjust i nötter.

Det var allt för nu!

Kardemummakramar
Eder Caroline

Inga kommentarer: