måndag 9 november 2009

Nostalgi igen, imorse



He he.
Jag påbörjade tittning av Sunes Jul imorse. Förvånas över hur jag faktiskt minns delar av den. Den är ju helt genial! He he. Flinade för mig själv där jag satt med kardemummakaffe för att vakna. Jag gör sällan kaffe hemma på morgonen, men imorse hade jag en... sån morgon. Jag typ ville peta ut ögat när jag tänkte tanken på att kliva upp. Ungefär så.

Men sen masade jag mig upp. Och tog en dos Sunes Jul till kaffet. Och bättre blev det!

Kommer ni ihåg att det är Rebecca Liljeberg som spelar Sofie? (dvs Sunes flickvän) Tänk vad länge hon har hållt på! Hon har också sett nästan likadan ut genom alla år. Se nedan: och håll med om att det är den typen av utseende som inte förändras så mycket. Positivt för hennes karriär, kan jag tänka?
Nä, hörrni. Nu ska jag jobba faktiskt.
Skimrande skägghälsningar
Eder Caroline

Inga kommentarer: