onsdag 11 november 2009

Puh

Har haft en minst sagt hektisk dag, men nu kan jag pusta ut i två sekunder. Är ni nyfikna så kan ni läsa min "privata" blogg här.

Var hos mamma igår och där har jag pysselmateriel. Tillverkade en liten tomte med fårullsskägg. "Recept" kommer så fort jag får tillgång till att göra det bra.

Jag har tänkt göra några stycken sådana, men det är svårt. Jag orkar nämligen bara göra en i taget, sen somnar jag som en sten. Är vääldigt trött just nu. Men jag hoppas hinna mer i helgen. Eller bli lite piggare. Jag ska med mami till Hasseludden Yasuragi ^^ Visst blir ni avis? hi hi. Vi ska faktiskt smida planer för julen så tro inte att det blir hel-semester dock.

Ikväll ska jag städa! Sen kanske det blir lite Sunes Jul. Det är så underbart...

Berättade jag att jag testade alla stakar och slingor igår? Samtliga funkade! Det kan vara en smart grej att göra det så fort ni kommer hem och har köpt det. Annars kommer ni att ångra er bittert när ni ska tända granen dagen innan julafton och det inte fungerar...

Blinkade Hysterikahälsninger
Eder Caroline

Inga kommentarer: